İşgal rejimi ‘sarı hat’ iddiasıyla 2 kişiyi daha katletti!

İşgal rejimi ‘sarı hat’ iddiasıyla 2 kişiyi daha katletti!
Yayınlama: 08.11.2025
A+
A-

İşgal ordusundan yapılan açıklamada, gün içinde Gazze Şeridi’nin iki farklı bölgesinde 2 Filistinlinin katlettiğini bildirildi.

Açıklamada, söz konusu Filistinlilerin “israil askerleri için tehdit oluşturacak şekilde yaklaştığı” ve Hamas mensubu olduğu ileri sürüldü.

İşgal ordusu, ateşkesi ihlal ederek, işgali altındaki “Sarı Hat” olarak bilinen bölgenin doğusunda neredeyse hemen her gün yıkım operasyonları ve saldırılar yapıyor.

resim yükle
Tap Simulator Codes
resim yükle
Tap Simulator Codes
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.