Sağlıkta lisans dönemi: Artık hastane lisansları satılacak

Sağlıkta lisans dönemi: Artık hastane lisansları satılacak
Yayınlama: 11.11.2025
A+
A-

Hastane gibi sağlık kuruluşlarının açılışı için artık lisans gerekecek ve bu lisanslar ihale ile verilecek. Yönetmelikte, düzenlemenin amacı, “Sağlık Bakanlığının planlamaları çerçevesinde, gerçek kişilere veya özel hukuk tüzel kişilerine sağlık alanında belirli bir hizmeti verebilme veya hastane ve benzeri özel sağlık kuruluşları açabilme yetkisi veren lisanslara ilişkin usul ve esasları belirlemektir.” olarak özetlendi.

Devlet, belirli sayıda sağlık hizmeti lisanlı oluşturacak ve bu lisansları devredilemeyecek. Lisanslar açık artırma ile verilecek, özel bir mülkiyet ve hak gibi başkasına da aktarılamayacak. Hastane satılsa bile lisansın devredilmesi mümkün olmayacak.

Yeni hastane kurmak isteyen ihaleye girerek lisans almak zorunda olacak.

resim yükle
Tap Simulator Codes
resim yükle
Tap Simulator Codes
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.