Öğretmenler ise bu yılki ara tatil seminerlerini 10-14 Kasım tarihleri arasında çevrim içi ortamda tamamlayacak. Böylece seminer süresince okullara gitmeleri gerekmeyecek.
Ara tatilin ardından öğrenciler, 17 Kasım Pazartesi günü yeniden ders başı yapacak. Eğitim-öğretim yılının birinci dönemi, 16 Ocak 2026’da sona erecek. 19-30 Ocak 2026 tarihleri arasında yarıyıl tatiline girecek olan öğrenciler, ikinci döneme 2 Şubat Pazartesi günü başlayacak. İkinci dönem ara tatili ise 16-20 Mart 2026 tarihleri arasında yapılacak. Eğitim yılı 26 Haziran 2026’da tamamlanacak.







