Nusaybin Kaymakamı Çakır’dan 14 Mart Tıp Bayramı ziyareti

Nusaybin Kaymakamı Çakır’dan 14 Mart Tıp Bayramı ziyareti
Yayınlama: 17.03.2026
A+
A-

Nusaybin Kaymakamı Evren Çakır, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla sağlık çalışanlarını ziyaret etti.

Çakır, kurum müdürleriyle birlikte Nusaybin Devlet Hastanesi’ne giderek burada görev yapan doktor, hemşire ve sağlık personeliyle bir araya geldi.

Sağlık çalışanlarıyla sohbet eden Çakır, özveriyle görev yapan personelin 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutlayarak çalışmalarında kolaylıklar diledi.

resim yükle
Tap Simulator Codes

Ziyaret kapsamında hastanede tedavi gören vatandaşları da ziyaret eden Çakır, geçmiş olsun dileklerini iletti.Ziyaretin sağlık çalışanları tarafından memnuniyetle karşılandığı belirtildi.

resim yükle
Tap Simulator Codes
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.